مهندس احمدی:
بیش از 100 نفر از کارکنان طی ماههای گذشته با مدیرعامل ملاقات داشتند


مهندس سيد مهدي احمدي سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،طي سخناني در مراسم ديدار عمومي كاركنان با مهندس نجفي گفت: بيش از 100 نفر از كاركنان طي ماههاي گذشته با مديرعامل ملاقات داشتند.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، احمدي خاطرنشان كرد: یکی از وظایف و مهارت‌های روابط عمومي سازمان ها ایجاد ارتباط مطلوب كاركنان با مديران است و بر همين اساس روابط عمومي شركت شاخصي با عنوان  درصد پيگيري رسيدگي به درخواست ها از طريق ملاقات با مديرعامل محترم " را به عنوان يكي از6 شاخص مهم خود روزانه پيگيري مي كند .
وي افزود: بر اين اساس در سال جاري علاوه بر ملاقات عمومي كه امروز برنامه ريزي شده است و مديرعامل محترم و ديگر مديران وقت خود را در اختيار كاركنان قرار داده اند ،روابط عمومي بيش از 100 نفر از كاركنان  سازمان نيز بر اساس ملاقات هاي هفتگي ،به مديرعامل محترم معرفي و زمينه ملاقات آنها فراهم گرديده است.از اين تعداد 75 درصد درخواست هايي كه بعد از ملاقات از سوي مديرعامل محترم به روابط عمومي جهت پيگيري ارجاع شده است رسيدگي شده  و نتيجه آن نيز به فرد ملاقات كننده اعلام شده است .
سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم يادآور شد: علاوه بر ديدار حضوري كاركنان با مديرعامل، كانال هاي ارتباطي ديگري نيز با مهندس نجفي تعريف و اطلاع رساني شده است كه كاركنان و تمامي ذينغعان از آن طريق نيز همچنان مي توانند با وي در ارتباط باشند.
وي با اشاره به منشور اخلاقي سازمان گفت: روابط عمومي خود را مكلف به اثر بخشي اين نوع ديدارها مي داند كه در طول هفته و يا سالانه ميان مديرعامل محترم و كاركنان و حتي ديگر ذينفعان صورت مي گيرد و نتيجه ديدارها را تا اعلام نظر نهايي براي همكاران عزيز دنبال مي كند.
احمدي تصريح كرد: ما اعتقاد داريم  همكار ملاقات كننده  با مديرعامل محترم  دلگرمی،پيگيري و حمایت معنوی درخواست خود را از روابط عمومي مي خواهد و چنانچه در مواردي محدوديت هاي سازماني مانع عملياتي شدن درخواست هاي وي باشد روابط عمومي مي بايست عملكردي داشته باشد كه کارمندان با احساس بهتری نسبت به گذشته در محيط كار حضور داشته باشند و نسبت به روسا و مسئولان خود نيز همواره دید مثبتی پیدا كنند.
   1398/10/19 13:25
  
تعداد بازدید :  58