ضرورت تقویت روابط عمومی الکترونیک
ضرورت تقويت روابط عمومي الكترونيك
سيدمهدي احمدي؛رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم
بعد از اينكه فعاليت هاي روابط عمومي اين شركت در بستر مجازي قرار گرفت و از آن استقبال شد؛ بنا را بر آن گذاشتيم كه با توجه به وضعيت كنوني جامعه و فراهم نمودن اطلاع رساني دقيق تر به همكاران، فعاليت هاي خود را بيشتر در اين محيط توسعه دهيم.
در حال حاضر همكاران ارزجمند بسياري از اخبار و اطلاع رساني هاي شركت را بر روي بستر مجازي و همچنين وب سايت شركت مي توانند دنبال كنند.در همين راستا احساس كرديم جاي يك نشريه الكترونيكي براي نمايش زحمات كاركنان شركت به جامعه برون سازماني خالي است.
امروزه از تجارت و بانکداری الکترونیک گرفته تا مجله ها ونشريات الکترونیک و در نهایت روابط عمومی الکترونیک؛ همه وهمه در خدمت دولت الکترونیک قرار گرفته است.اگر يك روابط عمومي نتواند  سياست سازمان را با دنياي ديجيتال و الكترونيك تنظيم كند بدون شك  اثر بخشي لازم را در جامعه نخواهد داشت، از این رو روابط عمومی الکترونیک یک الزام است و انتخاب نیست.
در شکل سنتی؛ روابط عمومی با تهیه بروشور بصورت مکتوب به تبليغات رسانه اي خود مي پرداخت اما امروز راه اندازي مجله الكترونيك بسيار ضروري بنظر مي رسد وبيشتر سازمان ها از اين ظرفيت براي نشان دادن فعاليت ها وعملكرد سازمان خود به جامعه هدف بهره مي برند.
از دیگر مواردی که جزء مهمترین مزایای مجلات الکترونیک است میتوان به اطلاع رسانی مدون تر، دسترسی سریع به اطلاعات، کاهش حجم نامه های اداری و بایگانی، پائین آوردن هزینه ها (چاپ و انتشار) و همچنین فراگیر و فرامرز بودن آن اشاره کرد.
واحد خبر روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم نيز بر همين اساس ابتدا فصلنامه اي الكترونيك از اخبار شركت منتشر كرده است وتلاش خواهيم كرد اين مهم در ادامه مسير به ماهنامه تبديل شود.
"خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی ما رستگار"
   1400/4/1 14:22
  
تعداد بازدید :  272